صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۶۴۴۹۲
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول كانون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی از برگزاری همايش مديران و موسلان مؤسسات و مراكز قرآنی استان با حضور رئيس اداره حمايت‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كشور خبر داد.

عليرضا حاج علی‌بيگی، مسئول كانون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: همايش مديران و مسئولان مؤسسات قرآنی استان با حضور محمدحسين فدوی، رئيس اداره حمايت‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار می‌شود.
وی بيان كرد: اين همايش به‌منظور ايجاد تعامل و همكاری بيشتر بين مديران و مسئولان مؤسسات، تجديد عهد و پيمان دوباره مسئولان و بررسی مشكلات مؤسسات در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.
حاج علی‌بيگی تصريح كرد: همايش مديران و مسئولان مؤسسات قرآنی با حضور بيش از 40 نفر از مديران، عصر امروز، 30 تيرماه در مؤسسه ريحانةالنبی كارچان اراك برگزار می‌شود.
وی در ادامه از بازديد مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از سطح مؤسسات قرآنی اراك خبر داد و افزود: از ابتدای ماه مبارك رمضان، مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در مؤسسات و مراكز قرآنی شهرستان اراك از سطح 20 مؤسسه و مركز قرآنی بازديد به عمل آورد.
مسئول كانون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پايان، بررسی مشكلات و نيازمندی‌های مؤ‌سسات و مراكز، بازديد از دوره‌های قرآنی در حال اجرا و رفع نواقص موجود در سطح مؤسسات و مراكز قرآنی را از جمله اهداف اين بازديدها عنوان كرد.