صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۴۰۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
حجت‌الاسلام یزدان‌دوست بیان کرد:

گروه سیاسی: مسئول نمایندگی فرهنگی ـ تبلیغی زرندیه اظهار کرد: ملت آگاه ایران اسلامی در هر زمانی که نیاز بوده در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند که حضور در ۹ دی و برچیده شدن فتنه و فتنه‌گران نمونه‌هایی از شرکت آگاهانه ملت در عرصه‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام یزدان دوست، مسئول نمایندگی  فرهنگی – تبلیغی زرندیه در آستانه نهم دی روز بصیرت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: 9 دی نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بود و این روز در واقع وفاداری مردم نسبت به ولایت بود و در واقع روز بصیرت و بصیرت به معنى دانایى، بینایى، هشیارى، زیرکى و یقین است.

وی افزود: ملت آگاه ایران اسلامی در هر زمانی که نیاز بوده در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند که حضور آنان در پیروزی انقلاب اسلامی، دانشجویان و دانش‌آموزان در 13 آبان و حذف جاسوسخانه آمریکا در ایران و انقلاب ملت ایران در 9 دی و برچیده شدن فتنه و فتنه‌گران نمونه‌هایی از حضور آگاهانه ملت ایران در عرصه‌های مختلف است.

یزدان‌دوست با اشاره به اینکه فتنه‌گران سال 88 از عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و عده‌ای گول‌خورده که به خیال خام خودشان انقلاب را ساقط و خون شهیدان را پایمال کنند در مقابل نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب و رهبری ایستادند، تصریح کرد: ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی در 9 دی پاسخی دندان‌شکنی به آنان دادند.

وی ادامه داد: پیام حماسه 9 دی بصیرت‌گرایی و ولایت‌پذیری است که اگر کسی اهل درک باشد به راحتی می‌تواند آن را درک کند؛ لذا این پیام هم برای فتنه‌گران و هم برای نظام سلطه معنادار بود که باید از آن درس عبرت بگیرند.

این مسئول فرهنگی در پایان، یادآور شد: دشمنان ملت ایران و سرسپردگان آنان باید بدانند که ملت ایران هشیار و آگاه بوده و به رهبری امام خامنه‌ای در مقابل تمامی سلطه‌ها خواهند ایستاد.