صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۸۶۹۴۸۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
نهمین جشنواره مدهامتان/

گروه فعالیت های قرآنی: فعالان قرآنی خوزستان در ۲ بخش خادمان و جامعه قرآنی و مدیران و مسئولان قرآنی خوزستان، در مراسم نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان تقدیر و تکریم می شوند.

سیدکریم موسوی مسئول فنی نهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت 19:3امروز پنجشنبه 30 بهمن در موقوفه مدنیان اهواز برگزار می‌شود، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که امشب درنظر گرفته شده است، توجه به توسعه علوم قرآنی در جامعه هدف است.

وی با بیان اینکه تکریم فعالان قرآنی وظیفه‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در بخش خادمان و جامعه قرانی سیدحسن موسوی، علی بلاسم، شجاع زویدات، حسن مدنیان و جلیل بیت‌مشعل تقدیر خواهند شد.

موسوی با اشاره به اینکه به تناسب تأثیرگذار بودن فعالیت این افراد در جامعه قرانی این امر صورن می گیرد، گفت: علی بلاسم به عنوان فعال قرانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و فعال در جذب دانش آموزان به قرائت قران مورد تکریم واقع می‌شود. همچنین شجاع زویدات دارنده رتبه بین‌المللی قرانی و فردی که در توسعه فعالیت قرانی در سطح شهری فعالیت قرانی تأکید داشته است، تقدیر می شود. همچنین جلیل بیت‌مشعل به عنوان مدیر خبرگزاری بین‌المللی ایکنای خوزستان و فعال در بخش موسسات قرانی مورد تقدیر واقع می‌شود.

مسئول فنی نهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در ادامه با بیان اینکه در بخش مدیران و مسئولان عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، شمسایی رئیس سازمان آب و برق خوزستان، حجت الاسلام پیمان علی‌نژاد مدیر خبرگزاری رسای خوستان، رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، تقدیر خواهند شد، گفت: در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.