صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۱۰۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
فدوی:

گروه هنر: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مقاومت و پیروزی بر دشمن نیازمند خودباوری و آشنایی با ماهیت حق و باطلی است، اضافه کرد: در حال حاضر آمریکایی‌ها به دلیل ماهیت باطلی که دارند نمی‌توانند در هیچ جنگی به پیروزی برسند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 27 اسفندماه در مراسم رونمایی از کتاب «چشمان شرجی» که در هتل فانوس دریای مشهد برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمن امروز در موضع ضعف قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در برابر تمامی زیاده‌خواهی های غرب ایستادگی می‌کند.

فدوی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش بسیاری انجام دادند تا این انقلاب را نابود کنند، ادامه داد: اما انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه توانست یک گفتمان جدیدی را در دنیا ارائه دهد، ثبات و پایداری خود را به رخ جهانیان کشید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز دشمنان ما با وجود تمام تلاشی که برای نابودی نظام اسلامی دارند اما باز هم نمی‌توانند در مقابل ایران اسلامی بایستند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ این همه توان علمی، رسانه‌ای، نظامی و اقتصادی علیه یک انقلاب با هم جمع نشده بود، بیان کرد: این در حالی است که انقلاب اسلامی همواره با کلام حرف خود را بیان کرده، اما دشمن با تیر به مقابله آمده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و جنگ بین ایران و عراق شاهد تقابل حق و باطل بودیم، ابراز کرد: ماهیت جنگ هشت ساله دارای هویت و ماهیت حق و باطلی بود و در حال حاضر نیز این حق و باطل میان ایران و دشمنانش وجود دارد.

فدوی با اشاره به اینکه مقاومت و پیروزی بر دشمن نیازمند خودباوری و آشنایی با ماهیت حق و باطلی است، اضافه کرد: در حال حاضر آمریکایی‌ها به دلیل ماهیت باطلی که دارند نمی‌توانند در هیچ جنگی به پیروزی برسند.

وی با بیان اینکه هرکس به میزان توان خود می‌تواند در جبهه حق قرار گرفته و به ایفای نقش بپردازد، اظهار کرد: یکی از ماندگارترین این نقشها در قالب کتاب محقق می‌شود؛ بسیاری از این کتاب‌ها ظرفیت‌های خوبی دارند، ماندگار هستند و منحصر به زمان نیستند زیرا هر گاه به آن مراجعه کنیم، وجوه جدیدی را در آن می‌یابیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد:‌ کسانی که وظیفه نگارش خاطرات انقلاب اسلامی را برعهده می‌گیرند در مسیری بسیار سخت اما دارای اجری عظیم گام بر می‌دارند زیرا این عزیزان نقش بسیار مهمی در ماندگاری یاد و خاطرات هشت سال دفاع مقدس دارند.

وی با بیان اینکه ما اکنون باید همه فعالیت‌های خود را از شهدا الگوبرداری کنیم تا اثر مثبت کار خود را در زندگی ببنیم، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با نیت خدایی در جبهه‌ها حاضر می‌شدند که این موضوع در وصیت‌نامه‌های آنان نیز به وفور به چشم می‌خورد و همین نکته نیز موجب ماندگاری آن ها شد.