صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۹۸۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
آیت‌الله موحدی‌کرمانی:

گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه همواره به زندگی برادرم غبطه می‌خورم و آرزو دارم زندگی مثل زندگی ایشان داشته باشم، اظهار کرد: برادرم انسان مخلص و مبارزی بود که قبل و بعد از انقلاب همواره به مبارزه علیه باطل می‌پرداخت.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران و برادر مرحوم آیت الله محمد مهدی موحدی کرمانی، فقیه و مجاهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه همواره به زندگی برادرم غبطه می‌خورم و آرزو دارم زندگی مثل زندگی ایشان داشته باشم، اظهار کرد: برادرم انسان مخلص و مبارز بود که قبل و بعد از انقلاب همواره به مبارزه علیه باطل پرداخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آیت‌الله محمدمهدی موحدی‌کرمانی، زندگی زاهدانه‌ای داشت، افزود: قناعت طبع، مهم‌ترین ویژگی ایشان به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه مرحوم محمدمهدی کرمانی سحرها با خدا انس می‌گرفت، ادامه داد: ایشان ساعت‌ها با خدا راز و نیاز می‌کرد و در این امر هرگز احساس خستگی نمی‌کرد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با بیان اینکه مثال مرحوم برادرم کم وجود دارد، عنوان کرد: یادم می‌آید به دلیل کهولت سن از او پرسیدم نمی‌توانید سجده کنید؟ ایشان در پاسخ گفت، نه؛ پس از چند دقیقه شروع به گریستن کردند و گفت سجده خیلی لذت‌بخش است ولی من نمی‌توانم به سجده بپردازم.