صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۲۲۹۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
آیت الله سلیمانی:

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده ولی فقیه درسیستان‌و بلوچستان گفت: بالاترین کارفرهنگی ترویج قرآن و عترت است و باید جامعه به این سمت و سو هدایت شود و ضروری است جاذبه جلسات قرآنی افزایش یابد تا جوانان به این امر هدایت شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازسیستان وبلوچستان آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه درسیستان‌وبلوچستان گفت: خانواده‌ها نقش به‌سزایی درنهادینه کردن فرهنگ قرآنی،انس والفت با اهل‌بیت (ع) وگسترش این فرهنگ درجامعه دارند.
وی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ما امروز شاهد بالندگی جامعه قرآنی وچهره های قرآنی هستیم که امروزدر عرصه بین المللی نقش آفرینی می‌کنند. ضروری است جاذبه جلسات قرآنی افزایش یابد تا جوانان به این امرهدایت شوند.
نماینده ولی فقیه دراستان درادامه با بیان اینکه قرآن بهترین شفا دهنده امراض روحی و جسمی انسان هاست، اظهار کرد: قرآن در تمام ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش هدایت گری ایفا می کند. قرآن به عنوان معجزه بزرگ الهی ازابعاد مختلف قابل توجه و تامل است.
آیت الله سلیمانی گفت: آنقدر علوم قرآنی وسیع است که اگر افراد خاصی، دانشمند، نابغه و مستعد، هزاران سال دریکی ازبخش‌های آن تعقل، تدبر،تحقیق و مطالعه و سخنرانی کند نخواهند توانست حق مطلب را ادا کنند.
وی تاکید کرد: امروزنباید اجازه داد که قرآن درزندگی انسان ها به حاشیه رانده شود. ماه رمضان فرصت خوبی برای تفکر و تدبر در آیات قرآن است چراکه تا زمانی که انسان در کلام الله تدبر نکند، کلمات خدایی در وی تاثیری نخواهد داشت.