صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۶۲۷۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

گروه اجتماعی: با اجرای طرح تحول نظام سلامت چهره بهداشت و درمان دگرکون شده و آثار این مهم در آینده‌ای نه چندان دور قابل ملاحظه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حبیب‌الله موسوی‌بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان دوشنبه، 23 شهریور در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان رزن گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت چهره بهداشت و درمان دگرکون شده و آثار این مهم در آینده‌ای نه چندان دور قابل ملاحظه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بهداشت و درمان در انزوا توجه مسئولان بود، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این نگرش به این حوزه تغییر کرد، حوزه سلامت حوزه‌ای است که همه آحاد جامعه باید در راستای بهبود وضعیت موجود گام بردارند.

موسوی‌بهار ادامه داد: رزن در برخی از موارد افتخارآفرین بوده است، کسب رتبه‌های برتر شهرستان رزن در نتیجه تلاش و کوشش تمامی عوامل اجرایی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بوده است.

وی از تجهیز بیمارستان رزن به سی‌تی اسکن خبر داد و عنوان کرد: متأسفانه در شمال استان همدان یک مرکز سی‌تی اسکن وجود ندارد؛ تجهیز بیمارستان رزن و کبودراهنگ از اولویت‌های برنامه دانشگاه علوم پزشکی استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان عنوان کرد: تجهیز بیمارستان‌های بالای 96 تختخوابی به سی‌تی اسکن از برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان بوده و این معضل در نتیجه عدم پیگیری مسئولان سابق بوده است.