صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۹۰۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری گفتمان دینی دانش‌آموزی ویژه ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان در مدارس این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: به منظور تقویت باورهای دینی گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان با موضوع آسیب‌شناسی عزاداری ماه محرم در مدارس بیجار برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این گفتمان تقویت باور دینی افراد و بالاخص جوانان است که خود سهم به سزایی در جامعه دارند، افزود: این گفتمان با سخنرانی اساتید برجسته شهرستان در سطح مدارس برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با تأکید بر برگزاری مراسم عزاداری توسط هیئت‌های مذهبی با محوریت مساجد و قرآن اعلام کرد: تبیین نقش فرهنگ ایثار و شهادت در پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین جایگاه نهضت عاشورا در احیای اسلام ناب محمدی در هیئت‌های عزاداری و اجتماعات حسینی از جمله برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در ایام محرم است.
وی عنوان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی در مراکز آموزشی و ادارات شهرستان بیجار با موضوع محرم با استفاده از اساتید مجرب از جمله برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار است.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا در پایان یاد آور شد: به منظور پاسخگویی به نیاز جوانان و رفع شبهات و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی این گفتمان دینی با همکاری اداره آموزش و پرورش در سطح مدارس شهرستان دردهه اول محرم برگزار می‌شود.