صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۵۳۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی گیلان کم‌توجهی در انجام مأموریت را بزرگترین خیانت دانست و خاطرنشان کرد: صداقت، مهم‌ترین شاخص پلیس اسلامی در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان،  محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز، 25 آبان در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: پلیس میراث‌دار نهضت و امنیتی است که صدها هزار شهید جان شیرین خود را برای احیا و حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا است که کشور ما با وجود هجمه دشمن از امنیت مطلوبی برخوردار است، افزود: کشورهایی که خود را مهد تمدن معرفی می‌کنند، امروز گرفتار مشکلاتی شده‌اند که خود برای مسلمانان ایجاد کرده‌اند.

میرحیدری با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی محکم‌تر از گذشته در اجرای فرامین مقام معظم رهبری پیش می‌رود، گفت: همه باید برای حفظ و انسجام امنیت در رکاب ولایت، به مردم بی‌منت خدمت کنیم.

رئیس پلیس گیلان رستگاری را در گرو رضایت خداوند دانست و گفت: ما اگر در خدمت به مردم، رضایت خداوند را در نظر بگیریم، مطمئنا رستگار خواهیم شد. به دنبال رضایت خداوند باشیم تا شکست نخوریم، باید در حوزه ماموریتی خود در ترویج مسائل دینی و در نشان دادن خلوص و صفایی که پلیس اسلامی دارد، تلاش کنیم.

وی کم توجهی در انجام مأموریت را بزرگترین خیانت دانست و خاطرنشان کرد: صداقت، مهم‌ترین شاخص پلیس اسلامی در خدمت به مردم است.