صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۵۴۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

گروه فعالیت های قرآنی: بخشدار مرکزی شهرضا با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات قرآنی مفلحون ۲ در شهرضا، گفت: در این مسابقات شش نفر از قاریان و حافظان قرآن شهرستان شناسایی شده و به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کردند.

محسن یونسی، بخشدار بخش مرکزی شهرضا در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: اخیراً به‌دنبال برگزاری همایش تجلیل از فعالان قرآنی در شهرستان شهرضا، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان با استقبال از این طرح، اقدام به طراحی مسابقات مفلحون و ابلاغ آن به فرمانداری‌های سطح استان کرد.
وی در ادامه افزود: مسابقات مفلحون ویژه مناطق روستایی بوده و هدف از برگزاری آن نیز شناسایی و تشویق فعالان قرآنی این مناطق است.
بخشدار بخش مرکزی شهرضا تصریح کرد: محوریت برگزاری این مسابقات در سطح استان، استانداری اصفهان است و در سطح شهرستان نیز، بخشداری بخش مرکزی که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و مدرسة‌القرآن اقدام به برگزاری آن کرده است.
یونسی گفت: تاریخ و محل برگزاری مرحله استانی این مسابقات، متعاقباً از طریق استانداری استان اصفهان اعلام می‌شود.
وی اظهار کرد: ظرفیت‌ها و استعدادهای قابل توجهی در رشته‌های مختلف قرآنی در سطح شهرستان شهرضا وجود دارد، اما لازم است تا از این ظرفیت‌ها به‌ویژه در مناطق روستایی حمایت‌های بیشتری شود.