صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۷۰۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه شهرضا گفت: تنوع آداب و رسوم مختلف محلی، وجود سابقه دیرینه فرهنگی و مذهبی منطقه، وجود علما، دانشمندان و پژوهشگران شهرضایی برجسته در سطح ملی و بین‌المللی از جمله ظرفیت‌هایی است که اجرای سند راهبردی دانشگاه شهرضا را تسهیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حمید کریم‌زاده، رئیس دانشگاه شهرضا صبح امروز سه‌شنبه6بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران این شهرستان از تدوین سند راهبردی این دانشگاه خبر داد و افزود: این سند در قالب یک برنامه توسعه آموزشی و پژوهشی پیش‌بینی شده است که پس از تصویب در هیئت‌امنای دانشگاه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از ابتدای سال 1395اجرایی می‌شود.
وی تصریح‌کرد: دانشگاه شهرضا با توجه به پتانسیل بالای اعضای هیئت‌علمی خود اقدام به تدوین سند راهبردی در افق 1404 این دانشگاه نموده است.
رئیس دانشگاه شهرضا گفت: در این سند جامع، هشت دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر، مهندسی مکانیک و انرژی، فناوری‌های نوین، علوم‌انسانی، علوم نوین کشاورزی و منابع طبیعی پیش‌بینی شده است.
کریم‌زاده بیان کرد: تنوع آداب و رسوم مختلف محلی و وجود دانشمندان، علما و پژوهشگران  شهرضایی برجسته در سطح ملی و بین‌المللی از جمله ظرفیت‌هایی است که به دانشگاه شهرضا این امکان را می‌دهد تا به عنوان یک قطب علم و فناوری در جنوب استان اصفهان مطرح شود.
وی تأکید کرد: در تهیه و تدوین طرح راهبردی دانشگاه شهرضا، اسناد قانونی بالادستی از جمله سند چشم‌انداز بیست ساله و طرح آمایش سرزمین استان اصفهان، سند چشم‌انداز بیست‌ساله جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است.