صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۷۲۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

گروه هنر: به مناسبت ایام‌الله دهه‌ فجر، فراخوان جشنواره عکس با محوریت «دهه‌ فجر و حقوق بشر» به‌همت مرکز امور جوانان هلال‌ احمر و با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و محیط زیست اعلام شد.

به‌گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مرکز امور جوانان هلال‌ احمر با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و محیط زیست، جشنواره عکس با محوریت دهه‌فجر و حقوق بشر برگزار می‌کند.
این جشنواره با محورهای هفت‌گانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های صنعتی، پزشکی و گردشگری، صلح و دوستی، کودکان کار، کرامت انسانی، کمک به سالمندان و معلولین، آلودگی آب، خاک، هوا، تنوع زیستی و فعالیت و نقش هلال‌ احمر در حوادث برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان تا یک‌شنبه 25 بهمن فرصت دارند حداکثر 7 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، زمان داوری و اعلام نتایج نیز 29 همین ماه اعلام شده است، شرکت برای تمام عکاسان حرفه‌ای و مبتدی آزاد است، هر عکاس مجازست در همه بخش‌های جشنواره شرکت کرده و در مجموع حداکثر 7 اثر را ارسال کند، آثار می‌تواند در قالب cd و هم از طریق ارسال به ایمیل جشنواره به نشانی Markazi.Helal22@gmail.com انجام شود، ویرایش آثار می‌بایست به‌گونه‌ای باشد که اصالت عکس از بین نرود، استفاده از هرگونه تغییر گرافیکی و حذف و اضافه کردن چیزی در عکس ممنوع است اما اصلاح رنگ و نور و کراپ بلامانع است، نامگذاری آثار باید به صورت فارسی و طبق الگوی ابتدای نام محور مرتبط و بعد اسم صاحب اثر نوشته شود و در پایان نیز به 5 اثر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در جشنواره عکس می‌توانند به آدرس مرکز امور جوانان هلال‌احمر شهرستان اراک مراجعه یا با شماره تلفن 32226032 داخلی 183 تماس بگیرند.