صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۸۸۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

گروه سیاسی: جریان فرهنگ ایثار و شهادت بر ادبیات کشور تأثیر گذاشته و بخشی از ادبیات فاخر متأثر از ادبیات پایداری است مانند عاشورا که هنوز هم ادبیات ما را تغذیه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمدرضا قاسمی، مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان سه‌شنبه شب، 24 فروردین ماه در دیدار چند تن از مسئولان و خبرنگاران با آمنه حسینی‌سراب، هنرمند جانباز 70 درصد استان کردستان که به بهانه هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: زمانی که رژیم طاغوت سرنگون شد و انقلاب به پیروزی رسید مردم احساس خوشحالی کردند اما عده‌ای در کردستان به دنبال منافع خود بودند و در این رهگذر، مردم استان را متحمل رنج‌ها و گرفتاری‌های زیادی کردند.

وی با اشاره به اینکه در آن دوران حدود 70 گروه در کردستان فعالیت داشتند، که برادر در مقابل برادر قرار می‌گرفت، افزود: مردم کردستان در آن ایام مورد آسیب افکار و عمل افرادی بودند که مزدور و پیاده‌کننده نقشه استکبار جهانی بودند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان اعلام کرد: اکنون نیز مردم کردستان جدای از اینکه از طرف عده‌ای با تفکرات غلط مورد هجمه قرار دارند، هر روزه چندین و چند شبکه ماهواره‌ای فارسی و کُردی و نیز رسانه‌های مختلف با بزرگترین برچسب‌ها و تهمت‌های ناروا به آنان حمله می‌کنند که این مظلومیت مردم استان را بیشتر کرده است.

وی با اعلام اینکه تعداد زیادی شبکه، پایگاه اطلاع‌رسانی و ماهواره علیه مردم کردستان سمپاشی می‌کنند که مردم را از حقیقت خود دور سازند، عنوان کرد: کسانی که در عرصه ایثارگری توفیق پیدا کردند و کسانی هم که اکنون به عنوان مدافع حرم به شهادت می‌رسند از یک مقام بلند معرفتی برخوردار هستند که در وجودشان نهفته است.

وی در ادامه گفت: جریان فرهنگ ایثار و شهادت بر ادبیات کشور تأثیر گذاشته و بخشی از ادبیات فاخر متأثر از ادبیات پایداری است مانند عاشورا که هنوز هم ادبیات ما را تغذیه می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان یادآور شد: توجه به افرادی مانند خانم حسینی، هنرمند جانباز مورد غفلت واقع شده است که امید است رسانه‌ها به نحو شایسته‌ای اقداماتی در بحث ایثار و شهادت انجام دهند.