صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۸۸۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس از رونمایی 100 تخته فرش‌های نفیس اهدایی مردم این استان به حرم‌ امامین عسکریین(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس از رونمایی 100 تخته فرش‌های نفیس اهدایی مردم این استان به حرم‌ امامین عسکریین(ع) خبر داد و گفت: این مراسم در روز جمعه، 27 فروردین همزمان با برگزاری نماز جمعه شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: این فرش‌ها طبق درخواست حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا و با مشارکت خیرین شیراز و مرودشت تهیه شده و به یاری خدا تا قبل از سالروز ولادت باسعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) به سامرا ارسال و حرم مفروش خواهد شد.
قاسمی با بیان اینکه در تمامی زیرنویس این فرش‌ها نام استان فارس و خیرین اهداکننده درج شده است، ادامه داد: ابعاد این فرش‌ها 3 متر طول در عرض 2 متر بوده و از بهترین مواد تولید فرش و توسط یکی از بهترین کارخانه‌های بافنده فرش تهیه شده است که امیدواریم این هدیه ارزشمند موجبات خشنودی قلب نازنین حضرت بقیةالااعظم مهدی فاطمه(عج) را فراهم سازد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در پایان این از مشارکت مناسب و خوب مردم استان فارس در امر بازسازی و نوسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه اطهار(ع) در عتبات عالیات تشکر و تقدیر کرد و گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با حمایت مردم ولایتمدار استان تحت رهنمودهای آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی توانسته نقش ماندگار و زرینی در این عرصه مقدس و مورد تاکید دین مقدس اسلام بردارد.