صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۹۱۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش:

گروه اجتماعی: فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از راه‌های ارزنده‌ ترویج این فرهنگ اشاعه طرح شهیدپژوهی در سیستم آموزشی استان خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، امیر علی جهانشاهی، فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در آیین اختتامیه طرح بزرگ شهیدپژوهی استان خراسان رضوی که در مرکز همایش‌های ایثار مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و فرزندان این افراد چشم و چراغ این مرز و بوم هستند.
وی ادامه داد: این یادواره‌ها، طرح‌ها و راوی‌گری‌ها می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را به بهترین شکل زنده نگه دارد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها برای نسل جوان بلکه برای آیندگان نیز مفید و اثر بخش است، یکی از راه‌های ارزنده‌ ترویج این فرهنگ اشاعه طرح شهید پژوهی در سیستم آموزشی این استان است.
امیرجهانشاهی با بیان اینکه هرکاری در راه شهدا انجام شود، خدمت به خود ما است و تمامی بازخورد خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت سبب تعالی فرهنگی خودمان می شود، ادامه داد: تنها الگوی شهدا در دوران دفاع مقدس امام حسین(ع) بود ولی امروز الگوی جوانان غیورمرد این مرز و بوم که در برابر کفر و ظلم می‌ایستند صیاد شیرازی‌ها، کاوه‌ها و برونسی‌ها میتوانند باشند.
فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که امروز داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم فداکاری می‌کنند، نماد بارز ایثار و از خودگذشتگی هستند.