صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۹۴۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری نخستین همایش بزرگ مجمع خیرین ازدواج نهاوند برای کمک به زوج‌های جوان خبر داد.

اسداله ربانی‌مهر، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان،اظهار کرد: نخستین همایش بزرگ مجمع خیرین ازدواج نهاوند برای کمک به زوج‌های جوان برگزار شد که در آن مبلغ 540 میلیون ریال کمک نقدی و 100 میلیون ریال کمک غیر نقدی به زوج‌های جوان این شهرستان اهدا شد.
وی با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج یک کار فرهنگی ماندگار است خاطرنشان کرد: مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند یکی از برترین مجمع‌های کشوری است که سال گذشته در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مورد تقدیر استاندار همدان قرار گرفت.
ربانی مهر ادامه داد: مجمع خیرین ازدواج از سال گذشته از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در همه شهرستان‌ها شکل گرفته و انتظار داریم با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و خیرین این اقدام خوب و ماندگار فرهنگی زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان را در استان همدان فراهم آورد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: برای حل مشکل ازدواج جوانان باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود و تشکیل مجمع خیرین ازدواج بهترین اقدام در این زمینه است، مجمع خیرین ازدواج همه شهرستان‌ها باید سعی کنند امسال زمینه مشارکت مردمی برای کمک به حل مشکلات مادی و معنوی ازدواج جوانان را فراهم آورند.