صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۰۲۹۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
13 خرداد؛

گروه اجتماعی: فرماندار شفت از برگزاری مراسم سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 13 خرداد در مسجد شیخ محله شفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، یونس محمودی، فرماندار شهرستان شفت امروز، 11 خرداد در دومین جلسه گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، با اشاره به نخستین جلسه ستاد ارتحال امام(ره) شهرستان شفت، از همه دستگاه های اجرایی شهرستان خواست درخصوص گرامیداشت جایگاه والا و الهی حضرت امام خمینی(ره) اهتمام ویژه داشته و تمام توان خویش را به کار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به زنده بودن اندیشه حضرت امام در عصر حاضر، نیاز نسل امروز به اندیشه های سیاسی و الهی امام خمینی(ره) را یادآور شد و تصریح کرد: در نظام مردم سالاری دینی مردم از مدیران و مسئولان انتظار دارند که در پاسداشت ارزش ها تلاشی جدی داشته باشند.

فرماندار شفت با اشاره به برگزاری مراسم سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 13 خرداد در مسجد شیخ محله شفت، از همه مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان خواست با حضور پررنگ و انقلابی در این مراسم یاد و خاطره امام خمینی(ره) را گرامی دارند.

رحمت حیدری نژاد، معاون فرماندار شفت نیز در ادامه، با اشاره به جایگاه والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز تفکر امام خمینی در تمام جهان نفوذ دارد و در عصر حاضر این تفکر ناب است که دشمنان اسلام را زمین گیر کرده است. به همین خاطر باید برای بزرگداشت جایگاه ایشان سنگ تمام بگذاریم.

قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه شفت نیز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، از همکاری و همدلی دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی قدردانی نمود و تصریح کرد: همه ما باید برای بزرگداشت مقام حضرت امام خمینی(ره) تمام تلاش خویش را به کار گیریم.

وی همچنین به ارائه گزارشی از اعزام کاروان های زائرین پیاده و سواره حرم مطهر شهرستان شفت پرداخت.