صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۰۹۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
در آیین پایانی نمایشگاه قرآن مشهد؛

گروه فعالیت‌های قرآنی: خانواده شهید محسن حاجی‌حسنی و حمیدرضا عباسی در آیین اختتامیه یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد که شامگاه دوم تیرماه برگزار شد، تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آیین اختتامیه یازدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، شب گذشته، دوم تیرماه برگزار شد که در پایان این مراسم از خادمان و فعالان قرآنی استان مصوب در کمیته تجلیل از خادمان قرآن، تجلیل به عمل آمد. 
بنابر این گزارش، در این مراسم از محمدمهدی حاجی‌حسنی‌کارگر، پدر شهید منا و نفر اول مسابقات بین‌المللی مالزی،  محسن حاجی‌حسنی‌کارگر و حجت‌الاسلام بهاءالدین عباسی‌زنجانی، پدر استاد و قاری بین‌المللی و مؤذن حرم مطهر، مرحوم حمیدرضا عباسی مورد تقدیر قرار گرفتند. 
همچنین از زهرا غیاثی‌نژاد، حافظ قرآن و استاد مرکز عالی تربیت مدرسی و استاد جلسات قرآن کریم، محمد ولی‌نژاد، واقف ساختمان دارالقرآن ویژه بانوان در مشهد مقدس و سید تقی علیزاده، معمار، خطاط و استاد جلسات قرآن و از شاگردان مرحوم رضوان تجلیل شدند. 
بر این اساس در ادامه از مجتبی فردفانی، نفر اول رشته حفظ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال 95 و حسین‌علی میرزایی، پیشکسوت قرآنی و استاد جلسات محلی قرآن مشهد تقدیر به عمل آمد.
یادآور می‌شود، یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، از 26 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز وشب گذشته، شامگاه دوم تیرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و جمعی از مسئولان استانی و فعالان قرآنی به کار خود پایان داد.