صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۱۱۱۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اراک با اعلام خبر افتتاح «نمایشگاه رمضان» گفت: در این نمایشگاه 6 نفر از هنرمندان خوشنویس اراک هر روز آیاتی از قرآن، احادیث مربوط به ماه مبارک رمضان را کتابت می‌کنند.

حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی–ورزشی شهرداری اراک، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از برپایی نمایشگاه رمضان به همت این سازمان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با محور کتب قرآنی، صنایع دستی، خوشنویسی برپا شده است.
وی با اشاره به حضور 25 نفر از هنرمندان اراک در نمایشگاه رمضان، تصریح کرد: هنرمندان در قالب غرفه‌های تذهیب، قلم‌زنی، معرق، نگارگری، تابلوفرش، رودوزی سنتی، میناکاری، آیینه کاری، گره چینی، معرق ساقه گندم، سوخت روی چوب هنر خود را عرضه می‌دارند.
حسنی اظهار کرد: در این نمایشگاه 6 نفر از هنرمندان خوشنویس اراک هر روز آیاتی از قرآن، احادیث، سخنان مربوط به ماه مبارک رمضان را کتابت می‌کنند.
وی ادامه داد: کتب قرآنی موجود در نمایشگاه رمضان نیز شامل قرآن با رسم‌الخط‌های مختلف، مفاتیح، کتب مذهبی می‌باشد.
حسنی بابیان اینکه نمایشگاه رمضان از، سه شنبه 8 تیرماه افتتاح و تا سه شنبه، 15 همین ماه در فرهنگسرای شهر برپاست، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت بازدید عصرها از ساعت 16 تا 20 فرصت دارند به این نمایشگاه کنند.