صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۱۱۴۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

گروه فضای مجازی: امکان دریافت نسخه الکترونیکی فلسطين از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط انتشارات انقلاب اسلامی برای کاربران فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نسخه الکترونیکی «فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی» به کوشش سعید صلح میرزایی توسط انتشارات انقلاب اسلامی به بهای 85 هزار ریال در 416 صفحه منتشر شده است.
موضوعات مهم نسخه الکترونیکی فلسطین از منظر رهبر انقلاب اسلامی شامل اهميّت و جايگاه انقلاب اسلامی و مسئله‌ فلسطين برای جهان اسلام، انقلاب اسلامی و مسئله فلسطين، نقش استکبار جهانی، در مسئله فلسطين، عبرت‌ها و درس‌ها، مسئوليّت مردم فلسطين و امت اسلامی، جنايات کم‌نظير اسرائيل و سکوت مجامع بين‌المللی و دولت‌ها، راه‌حل‌ها، شبهات در مسئله‌ فلسطين و وظيفه‌ روشنگری و آينده‌ روشن فلسطين است.
در بخشی از کتاب آمده است: «بر هيچ‌‌ كس پوشيده ‌نيست كه انقلاب اسلامی ايران بر پايه‌‌ مبانی دين مبين اسلام به ‌وجود آمده است. بر همين اساس حمايت از منافع جهان اسلام و به ویژه ملت‌های مظلوم مسلمان از اولين شعارهايی بود كه توسط بنيانگذار کبیر جمهوري اسلامی (قدّس‌سره) مطرح ‌شد؛ اين در حالي‌ بود كه رژيم منحوس پهلوي جزء اولين دولت‌های اسلامی بود كه اسرائيل، اين دولت جعلی را به رسميت شناخته بود.»
کاربران برای خرید اینترنتی  این کتاب می‌توانند اینجا را کلیک کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
سبب آشنای مردم با مردم مظلوم فلسطین می‌شود