صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۱۱۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

گروه اجتماعی: رئیس اداره زندان های شهرستان صومعه‌سرا از جمع‌آوری 90 میلیون تومان کمک نقدی در جشن گلریزان امسال توسط خیرین و مسئولین شهرستان صومعه‌سرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، شهرام حجتی، رئیس اداره زندان های شهرستان صومعه سرا امروز، 10 تیر در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه حمایت و دستگیری از نیازمندان کاری خداپسندانه است، اظهار کرد: مراسم جشن گلریزان با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: زندانیان جرائم غیرعمد همواره چشم به گذشت شاکیان، کمک‌های دولت، مردم و خیرین دوخته‌اند، یقینا برگزاری مراسماتی نظیر گلریزان می‌تواند روزنه امیدی برای آزادی این افراد باشد.

حجتی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه خاطرنشان کرد: مطلوب است همگان در راه خیر قدم برداشته و فرهنگ نیکوکاری و نیک‌نامی را در جامعه تقویت کنیم.

وی تعداد زندانیان حاضر در شهرستان صومعه سرا را 350 نفر دانست و عنوان کرد: 44 نفر از میزان مذکور زندانی جرائم غیرعمد می‌باشند.

حجتی به جمع‌آوری کمک 22 میلیون تومانی در مراسم گلریزان سال گذشته صومعه‌سرا توسط مسئولین و خیرین اشاره کرد و گفت: با کمک‌های جمع‌آوری شده سال گذشته 17 زندانی جرائم غیرعمد شهرستان صومعه سرا آزاد شد.

رئیس اداره زندان شهرستان صومعه‌سرا در پایان اظهار کرد: در جشن گلریزان امسال میزان 90 میلیون تومان کمک نقدی توسط خیرین و مسئولین شهرستان صومعه‌سرا جمع‌آوری شده است که با انجام بررسی‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد خواهند شد.