صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۱۸۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

گروه اجتماعی: همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، 5 شهید گمنام در 3 نقطه خوزستان (دارخوين، تركالكی و ستاد فرماندهی ناجا) تشییع و خاكسپاری می​شوند.

ابراهیم پودنچی، مسئول امور شهدای بنیاد آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایكنا) از خوزستان اعلام كرد: روز شنبه نهم مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، پيكرهای مطهر 5 شهید گمنام در 3 نقطه خوزستان تشییع و خاكسپاری میشوند.

وی با بیان اینكه پیكر 2 شهید گمنام در شهرستان دارخوین خاكسپاری میشود، گفت: یكی از این شهدا 25 ساله است كه در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسید. پیكر این شهید 10 بهمن سال 94 تفحص شد. شهید دیگر نيز در عملیات تك دشمن در سال 67 به شهادت رسید. پیكر این شهید 20 ساله در تاریخ 10 مردادماه سال 94 در منطقه فاو تفحص شد.

پودنچی افزود: پیكر دو شهید گمنام دیگر در بخش تركالكی شهرستان هفتكل خاكسپاری خواهند شد؛ یكی از اين دو شهید 22 ساله در عملیات بدر و در شرق دجله به شهادت رسید. پیكر این شهید 22 مردادماه سال 94 تفحص شد. شهید دیگر نیز 19 ساله در عملیات خیبر و در منطقه مجنون به شهادت رسید. پیكر این شهید در تاریخ 11 بهمن سال 94 تفحص شد.

مسئول امور شهدای بنیاد آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با بیان اینكه ستاد فرماندهی ناجا نقطه سوم استان است كه میزبان پیكر یك شهید گمنام خواهد بود، گفت: این شهید در 20 سالگی طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید. پیكر وی در تاریخ 10 بهمن سال 94 تفحص شد.