صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۲۵۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

گروه سیاسی: امام جمعه گناباد، تظاهرات میلیونی مردم یمن با وجود بمباران رژیم آل‌سعود در پشتیبانی از شورای سیاسی یمن را اقدام تحسین برانگیز دانست و عنوان کرد: این اقدام مردم یمن به منزله عدم حمایت از عربستان و از سویی دیگر اعلام حمایت قاطع از انصارالله و شورای عالی سیاسی و نویدی برای تشکیل یک دولت قانونی، مردمی و مستقل است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب، امام جمعه گناباد، امروز پنجم شهریورماه، در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، با بیان اینکه دین مقدس اسلام دین مهربانی، عفو، گذشت و اخلاق خوب است، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از افتخارات مسلمانان، مهربانی و رحمت پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) است، از این‌رو باید مسلمانان پیامبر(ص) را الگوی خود قرار دهند و با اخلاق خوش در برابر رویدادهای زندگی روزمره رفتار کنند تا مشکلاتی به دلیل بداخلاقی و خشونت برای خانواده‌ها ایجاد نشود.
حجت‌الاسلام صادقی‌نسب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، ابراز کرد: مقام معظم رهبری، این هفته را فرصتی برای ارائه عملکرد دولت به مردم به منظور ایجاد روحیه امیدواری در جامعه دانستند.
وی ادامه داد: دولت‌مردان باید با اقدام‌های عملی و خدمات خود، رضایت‌مندی خدا و اعتماد و امید مردم به نظام جمهوری اسلامی و آینده کشور را فراهم سازند.
امام جمعه گناباد با اشاره به 10 شهریورماه، سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا که به عنوان روز بانکداری اسلامی نامگذاری شده است، تاکید کرد: به ‌رغم اینکه رهبر معظم انقلاب به هدایت تسهیلات بانکی و حجم عظیم نقدینگی به سمت تولید تأکید دارند اما متاسفانه بانک‌ها به بنگاهی برای کسب درآمد بیشتر و تقویت واسطه‌گری تبدیل شده‌اند و حمایت چندانی از تولید و ایجاد اشتغال ندارند.
حجت‌الاسلام صادقی‌نسب، تظاهرات میلیونی مردم یمن با وجود بمباران رژیم آل‌سعود در پشتیبانی از شورای سیاسی یمن را اقدام تحسین برانگیز دانست و عنوان کرد: این اقدام مردم یمن به منزله عدم حمایت از عربستان و مسعود هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن و از سویی دیگر اعلام حمایت قاطع از انصارالله و شورای عالی سیاسی و نویدی برای تشکیل یک دولت قانونی، مردمی و مستقل است.
وی تصریح کرد: با این تظاهرات، آمریکا که بزرگ‌ترین حامی آل سعود در تجاوز به یمن است، وادار به عقب‌نشینی شده و به عربستان اعلام کرده است که باید هرچه زودتر جنگ با خلع سلاح انصارالله به پایان برسد.
وی ادامه داد: اکثر مردم یمن شیعه هستند و از انصارالله حمایت می‌کنند و همان گونه که سیدالشهدا(ع) در مقابل یزید تسلیم نشد، مردم غیور یمن نیز نشان دادند در برابر شیطان بزرگ و نوکرشان عربستان سعودی هرگز تسلیم نخواهند شد.