صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

گروه اجتماعی: جشنواره ملی «هنرهای تجسمی جوانان» با معرفی نفرات برگزیده امروز، 17 شهریورماه در شهر سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان، روز چهارشنبه، 17 شهریورماه با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

براساس آرای هیأت داوران در بخش پوستر؛ عاطفه نوری از اصفهان، سعید مجنون از اردبیل و حسین دهقانی از یزد به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در بخش تصویرسازی؛ نرگس گل محمدی از قم، شادی وداعی از اصفهان و هانیه محسنی‌زاده از تهران عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در رشته خوشنویسی؛ سیدعلیرضا مطلبی از مازندران، فرنود محمدی از اصفهان و صادق شیخ‌ممو از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته حجم؛ زینب الماسی از البرز، ملیکا نیک‌خواه از تهران و سعید محمودی از یزد حائز عناوین برتر شدند.

در رشته طراحی؛ امیر مهدی گل‌محمدی از قم، ابوالفضل کاشنا و فرشید حیدری هر دو از آذربایجان شرقی، عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در رشته عکاسی؛ بهزاد نیرآبادی از خراسان رضوی، کیوان آذرشب از بوشهر و رقیه کیان‌مهر از مازندران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته کاریکاتور؛ زهرا مقدم از زنجان، رضا حمیدی مطلق از سمنان، سعید جوانمرد از بوشهر و عارف نیازی از کرمانشاه حائز عناوین برتر شدند.

در رشته نقاشی؛ آیدا روزبیانی از البرز، فطمه فرخی از گیلان و سیدحسین فرخی از خراسان شمالی نفرات برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش نگارگری؛ کوروش محمدی‌نژاد از خراسان رضوی، محسن صفری از قزوین و محمد بلورچی از مرکزی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.