صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۴۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

گروه اجتماعی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد از ایجاد یک هزار و 500 گروه طلایه داران امربه معروف در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد روز گذشته در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر 500 نفر از اعضای طلایه‌داران در حال آموزش هستند.
وی ادامه داد: هر گروه طلایه‌دار 10 نفر عضو فعال دارد که در زمینه امر به معروف در سطح استان مشغول فعالیت هستند.
حجت‌الاسلام فخرالدینی افزود: در تلاشیم تا پایان سال جاری یک هزار و 500 گروه طلایه‌دار امر به معروف در سطح استان ایجاد کنیم.
وی گفت: طلایه‌داران نقش مهمی در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بین اقشار مختلف جامعه دارند و همچنین مردمی بودن و عدم وابستگی به سازمان و نهادهای اجرایی از جمله ویژگی این گروه است.
حجت‌الاسلام فخرالدینی با اشاره به این که هفته اول ماه محرم به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده گفت: بیش از 85 برنامه متنوع فرهنگی و آموزشی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیش بینی شده که اجرایی خواهد شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد از تجمع عظیم گروه‌های طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در روز جمعه 16 مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه استان خبر داد و گفت: اجرای برنامه در مدارس، همایش دانشجویی و سازماندهی طلایه داران و.. از دیگر برنامه‌های این ستاد است.
وی اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارای پنج معاونت اداری و برنامه‌ریزی، قضایی و نظامی، فرهنگی، آموزش و تبلیغات است.
محمد محمدی‌پناه، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد نیز در این نشست با بیان این که شورای امر به معروف در اتحادیه‌ها و اصناف تشیکل شده تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر شوراهای امر به معروف در ادارات و نهادهای اجرای استان در حال راه‌اندازی است.