صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۴۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
حجت‌الاسلام حاجی‌زاده خبر داد:

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه اهر گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته جهت ارائه خدمات به زائرین حسینی در مراسم اربعین، موکبی به نام شهرستان اهر و منطقه ارسباران در مسیر کربلا برپا خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر گفت: زیارت اربعین امام حسین(ع) به‌قدری مهم بوده که حضرات اهل‌بیت(ع) بر این موضوع اهتمام داشته‌اند و این سیره مستمره اهل‌بیت(ع) همچنان رواج دارد.
امام جمعه اهر با اشاره به اینکه کشورهای ضد اسلام با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی از جمله داعش و تکفیری درصدد نابودی اسلام ناب محمدی هستند، افزود: حضور میلیون‌ها مسلمان در اجتماع اربعین امام حسین(ع)، وحدت مسلمانان را صدچندان می‌کند.
وی اجتماع بی‌سابقه مسلمانان را در مراسم اربعین حسینی سال گذشته را مثبت و تأثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: گروه‌های تروریستی بارها مسلمانان را نسبت به تخریب حرم مطهر امام حسین(ع) تهدید کرده بودند و شرکت ده‌ها میلیون نفر از مسلمانان در اجتماع اربعین توطئه‌های تروریست‌ها را خنثی و جهان تشییع را تقویت کرده است.
حجت‌الاسلام حاجی‌زاده بابیان اینکه مردم ایران اسلامی به‌ویژه آذربایجانی‌ها و ارسبارانی‌ها جهت حضور در اجتماع باشکوه اربعین حسینی آماده می‌شوند، گفت: با وجود شرکت میلیون‌ها ایرانی در اربعین حسینی و با توجه به نیازهای زائرین امام حسین (ع)، تمامی شهرستان‌ها برای تأمین نیازهای زائرین حسینی سهیم هستند.
امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه با همکاری خیرین و مسئولان موکب شهرستان اهر و منطقه ارسباران در مسیر کربلا برپا می‌شود، یادآور شد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته جهت ارائه خدمات به زائرین حسینی در مراسم اربعین، موکبی به نام شهرستان اهر و منطقه ارسباران در مسیر کربلا برپا خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: با جمع‌آوری نذورات مردمی و تعیین محلی در مسیر کربلا با برپایی تدارکات خدماتی به زائرین حسینی ارائه شود و از شهروندان اهری و روستائیان درخواست داریم تا با کمک‌ها و همکاری‌های خود در امر ایجاد موکب حسینی شهرستان و منطقه در کربلا کمک کنند.
متین احمدپور