صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۴۱۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد: از راه‌های مقابله با دشمن حضور در راهپیمایی‌هایی مانند روز 13 آبان است تا دشمنان انقلاب اسلامی پیام مردم از این حضور را دریافت کنند و چشم طمع به جوانان این مرز و بوم نداشته باشند.

حجت‌الاسلام موسی محبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر نهاوند و شهرهای برزول، گیان و فیروزان انجام شده است.
وی افزود: از راه‌های مقابله با دشمن حضور در راهپیمایی‌هایی مانند روز 13 آبان است تا دشمنان انقلاب اسلامی پیام مردم از این حضور را دریافت کنند و چشم طمع به جوانان این مرزوبوم نداشته باشند.
این مقام مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان امسال بیعت مجددی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های بزرگ امام خمینی(ره) خواهند داشت.
حجت‌الاسلام محبی عنوان کرد: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و با رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به کشوری عزتمند و بااقتدار در دنیا تبدیل‌شده که این اقتدار مرهون مقاومت جانانه مردم در مقابل استکبار جهانی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: روز 13 آبان به‌عنوان یک روز ملی مبارزه با استکبار ثبت‌شده که علت آن سه رویداد مهم دستگیری و تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 43، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) است.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار مربوط به یک‌زمان مشخص نیست و تا زمان زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: دشمن استکباری که از همه ترفندها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده است، سعی دارد با تهاجم فرهنگی خود جوانان ما را نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت کند و با ایجاد خلل در باورها و عقاید اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
با شرکت در راهپیمایی 13 آبان اهداف دشمنان همه برملا می‌شود و جرات دست درازی به جوانان و کشور را نخواهند داشت