صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۴۹۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

گروه اجتماعی: طی مراسمی از مسئولان و دست‌اندركاران مراسم «اربعینیان سومین حرم اهل بیت(ع)» در شیراز تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم تجلیل از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت(ع) امروز، 6 آذرماه با حضور آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، سیدتقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای فارس، سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و جمعی از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم(ع) برگزار شد.
آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در این مراسم با اشاره به برگزاری مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز، گفت: انگیزه و امید، برنامه‌ریزی، محتوا و استمرار، مشورت و اجرای دقیق تصمیم‌ها مؤلفه‌های مورد نیاز برای موفقیت در هر کار و فعالیتی هستند.
وی افزود: مسئولان شیراز و فرماندهی سپاه فجر در این مراسم بزرگ با برنامه وارد شدند و اربعینیان سومین حرم اهل بیت(ع) یک مراسم نتیجه‌بخش شد.
نماینده ولی فقیه در فارس با تأکید بر اینکه مردمی که با عشق حسینی در چنین مراسمی حضور می‌یابند باید از نظر محتوا اغنا شوند، گفت: این برنامه هم نام و هم نماد داشت و امیدواریم با استفاده از تجارب امروز در سال‌های آینده نیز تکرار شود.
آیت‌الله ایمانی  با اشاره به برگزاری پرشكوه مراسم روز اربعین در شیراز و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، گفت: این مراسم و اجتماع بزرگ برای مردم شیراز ثبت شود، کار خوبی انجام گرفته و امیدواریم سال آینده هم شاهد برگزاری دوباره آن باشیم.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم آیت‌الله ایمانی با اهدای لوح تقدیر از مسئولان شهرستان شیراز و فرماندهان نواحی چهارگانه بسیج این شهرستان که نقش مؤثری در برگزاری باشکوه مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت(ع) ایفا کردند، تجلیل کرد.