صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۵۰۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
تقی‌لو:

گروه فرهنگی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه و جایگاه امامت در دین مبین اسلام، ویژه‌برنامه‌های خاصی برای بزرگداشت 9 ربیع‌الاول در مدارس استان زنجان پیش‌بینی شده است.

مختار تقی‌لو، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های آغاز امامت منجی عالم بشریت، امام زمان (عج) در سطح مدارس استان زنجان اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 9 ربیع‌الاول سالروز این اتفاق مهم است، تصریح کرد: امسال این روز مصادف با 19 آذر ماه است و 5شنبه اوج برگزاری این برنامه‌ها در سطح مدارس خواهد بود.

تقی‌لو با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری در مدارس، تاکید کرد: برگزاری دعای عهد، برگزاری جشن به امامت رسیدن امام زمان (عج)، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «خسرو خوبان» در بین دانش‌آموزان و اهدای هدایای فرهنگی به برگزیدگان مسابقه، دعای ندبه و قرائت دعای سلامتی امام از جمله این برنامه‌ها هستند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: مشارکت دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دینی مذهبی و آشنایی با فلسفه و جایگاه امامت در دین مبین اسلام از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.