صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۵۲۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزرات نیرو با اشاره به اینکه استفاده از ارشادها و هدایت‌های قرآنی زمینه رفع مشکلات جامعه را فراهم می‌کند، گفت: زمینه ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآنی در جامعه فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ایرنا نوشت: علی اکبر مهاجری اظهار کرد: زمانی که انسان یک چیز ارزشمندی دارد، از آن حفاظت بیشتری انجام می‌دهد.
رئیس شورای فرهنگی وزرات نیرو خاطرنشان کرد: قرآن کریم ارزشمندترین چیزی است که خداوند در این عالم خلق کرده و حفاظت از آن را هم خداوند به عهده خودش قرار داده است.
وی دستیابی به جایگاهها و رتبه‌های برتر در زمینه‌های قرآنی را از ارزش بالایی برخوردار دانست و گفت: حفظ این مساله اهمیت بسیار بالایی در جامعه دارد.
مهاجری تصریح کرد: در قرآن کریم همه آیات مقدسی که بیان شده برای این است که هدایت انسان‌ها را بر عهده بگیرد چرا که انسان موجود پیچیده‌ای است و همه کاری از آن بر می‌آید.
رئیس شورای فرهنگی وزرات نیرو خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بگوییم در قرآن کریم چه چیزی بیشتر از همه چیز مورد تاکید قرار داده شده، قطعا باید از عمل صالح نام برد.
وی افزود: در تمام آیاتی که خداوند متعال بیان شده، انسان به سمت تعالی و پیشرفت هدایت می‌شود و باید زمینه استفاده از این ارشادها و هدایت‌ها در جامعه اسلامی فراهم شود.
معاون وزیر نیرو عنوان کرد: در صورتی که ما بتوانیم از این ارشادها به نحو احسن استفاده کنیم، بسیاری از مشکلاتی که داریم هم برطرف می‌شود و باید در همین راستا قدم برداریم.
مسابقات سراسری وزارت نیرو با حضور 400فعال قرآنی این مجموعه در روزهای پنج شنبه و جمعه 18و 19آذرماه در یزد برگزار شد.