صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۴۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان زابل گفت: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است؛ جوانانی که شاید کمتر با حال و هوای پیروزی انقلاب آشنایی دارند، در این ایام باید فرصتی برای آنان فراهم کرد تا بدانند این انقلاب چگونه به پیروزی رسید و رسالتش چیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در خطبه‌های نماز جمعه، اول بهمن، گفت: ماه بهمن، ماه فجر است، ماه پیروزی؛ ماهی که در آن ملت ایران، نتیجه سال‌ها مبارزه خود علیه طاغوت را گرفت.
وی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است؛ جوانانی که شاید کمتر با حال و هوای پیروزی انقلاب آشنایی دارند، در این ایام باید فرصتی برای آنان فراهم کرد تا بدانند این انقلاب چگونه به پیروزی رسید و رسالتش چیست.
امام جمعه زابل بیان کرد: کارشناسان مذهبی و مسؤولان آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها، در کنار برنامه‌های مفرحی که در دهه فجر برگزار می‌شود، جلساتی در خصوص تاریخ انقلاب بگذارند و دانش‌آموزان و دانشجویان را با آرمان‌های انقلابی آشنا کنند.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب به دنبال شبهه‌افکنی و زیر سؤال بردن انقلاب هستند، اگر ما فرصت را از دست بدهیم، در حقیقت راه را برای دشمنان باز گذاشته‌ایم تا هرچه می‌خواهند به فکر جوانان ما تزریق کنند.
کیخا عنوان کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر سه مؤلفه ایمان به خدا، رهبری دینی و وحدت ملت به پیروزی رسید و امروز هم باید روی همین سه مؤلفه تأکید داشت، زیرا دشمنان دیروز انقلاب، امروز هم هستند و ما برای مقابله با آنان، به این سه مؤلفه نیازمندیم.
امام جمعه زابل در پایان با اشاره به 7 بهمن‌ماه و روز جهانی گمرک، افزود: از مسؤولان می‌خواهیم تا به قول‌هایی که در زمینه ایجاد منطقه آزاد، طرح تجارت چمدانی و پاس مرزی دادند، عمل کنند.