صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۶۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

گروه اجتماعی: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین آیت‌الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان تاکستان که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، گفت: دهه مبارک فجر یادآور گل‌واژه‌های ایمان، وحدت، استقامت، ایثار، شهادت و تبعیت از ولایت اقشار مختلف به‌ویژه زنان فهیم و عفیف ایران اسلامی است.
عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، افزود: امام(ره) به‌عنوان یگانه زمان، سرآمد دوران، پرچم‌دار نهضت با ارائه اسلام ناب محمدی (ص)، اثربخش‌ترین نسخه درمان دردهای امت اسلامی را تجویز کرد و بهار وحدت کلمه، همگرایی نفوس و همسرایی قلب‌ها را به ارمغان آورد تا نفس مسیحایی‌اش کالبد جهان اسلام را زندگی دوباره بخشد.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با ایثار و جان‌فشانی زنان و مردان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، نام ننگ شاهنشاهی را از این مرزوبوم پاک کند و همواره الگوی آزادگان جهان شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر، رویدادی ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ بزرگ ملت ماست كه تاريخ و سرنوشت اين ملت را دگرگون ساخت.
آیت‌الله اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است و مردم با رهبری‌های داهیانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و اعتقادی راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.
وی اظهار کرد: امروز سه دهه از آن طوفان تاریخی می‌گذرد؛ سه دهه فراز و نشیب اما لبریز از عزت، افتخار و سربلندی و لحظه‌لحظه آن یادآور حماسه‌آفرینی مردم همیشه استوار ایران اسلامی است.
امام‌جمعه شهرستان تاکستان در پایان سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی ایران؛ انقلاب ارزش‌هاست و یکی از ارزش‌های والای این نظام، اتکا به رأی ملت است.

منبع: حوزه علمیه قزوین