صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۵۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران عنوان کرد:

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر کل تبليغات اسلامي مازندران در گردهمايي کانون‌هاي فرهنگي و تبليغي شهرهاي مازندران گفت ؛ مطرح کنندگان تئوري جدايي دين از سياست در صدد ضربه زدن به نظام اسلامي هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران، حجت الاسلام ناصر شکريان اميري امروز  28 بهمن سال جاري در همايش مسئولين و دبيران کانون هاي فرهنگي و تبليغي شهرهاي مازندران که در سالن شهيد آويني اداره کل تبليغات اسلامي استان برگزار شد با تقدير و تشکر از بصيرت مردم ايران اسلامي در راهپيمايي 22بهمن امسال و با عرض تسليت بمناسبت ايام شهادت دخت نبي مکرم اسلام حضرت زهرا (س) اظهار داشت : کانون هاي فرهنگي تبليغي سنگرهاي  پولادين افسران جبهه جنگ نرم در مقابل توطئه هاي دشمنان نظام اسلامي است .
وي در ادامه با تقدير از فعاليت هاي صورت گرفته در سال گذشته توسط کانون هاي فرهنگي تبليغي با وجود همه مشکلات در سال هاي اخير افزود : کانون هاي فرهنگي و تبليغي دژ مستحکم نظام اسلامي در برابر نفوذ دشمنان است و بايد در راستاي تقويت اين کانون ها اهتمام بيشتري داشته باشيم .
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران از کانون هاي فرهنگي تبليغي به عنوان پايگاه نشر معارف ناب اسلامي ياد کرد و بيان داشت :فرهنگ و هويت ديني و اسلامي نظام ضامن بقاي انقلاب اسلامي است ، پس هر چه مي توانيد در حوزه فرهنگ ناب اسلامي تلاش مضاعف داشته باشيد .
عضو شوراي فرهنگ عمومي استان با اشاره به تخصيص و افزايش بودجه هاي کلان کشورهاي معاند و مستکبر در جهت اسلام هراسي و ايجاد شک و شبهه در باورهاي ديني جوانان و نوجوانان تصريح کرد : کانون هاي فرهنگي تبليغي بايد مرکز جذب نيروهاي جوان و مومن و انقلابي باشد .
استاد حوزه و دانشگاه در مازندران 22بهمن را نماد مردم سالاري ديني دانست و تاکيد کرد : جوانان و نوجوانان امروز ايران اسلامي در حماسه عظيم ملت ايران در تاريخ 22 بهمن امسال سهم بسزايي داشتند و اين جاي شکر گزاري دارد حتي با وجود اينکه از نسل دوم و سوم انقلاب هم هستند و آن دوران را مشاهده نکردند .
اين محقق و پژوهشگر علوم ديني در استان ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را باعث تداوم نظام اسلامي دانست و خاطر نشان کرد : امروز شهداي مدافع حرم در فرسنگها دورتر از خانه و کاشانه خود در برابر جريان هاي تروريستي و تکفيري ايستاده اند و مبارزه مي کنند و اين ها به برکت نظام اسلامي است و بايد درس مقاومت و ايستادگي را از اين ها آموخت .
حجت الاسلام ناصر شکريان نقش کانون هاي فرهنگي و تبليغي و هيئات مذهبي را در کشور بسيار مهم و اثر گذار دانست و اظهار داشت : براي کانون هاي فرهنگي و تبليغي باعث افتخار است که سرباز رهبري بي نظير و بي بديلي چون حضرت آيت الله خامنه اي (حفظه الله) باشند.
مديرکل تبليغات اسلامي مازندران در پايان با اشاره به اظهارهاي نادرست برخي افراد در کشور درباره طرح مسئله جدايي دين از سياست تصريح کرد : برخي ها ياد گرفتند در زمان نزديکي به انتخابات مطالب نادرست را مطرح مي کنند تا از ان به نحو خود  بهره برداري کنند و امروز هم بر طبل جدايي دين از سياست مي کوبند که بايد گفت مردم با حضور حماسي خود در تمامي عرصه‌هاي سياسي و اجتماعي و .... اميد آنها را به ياس تبديل خواهند کرد .

گفتني است همايش مسئولين و دبيران کانون هاي فرهنگي و تبليغي شهرهاي مازندران با حضور معممي مقدم مديرکل تشکل هاي ديني تبليغات اسلامي مرکز در اين اداره کل در حال برگزاري است.