صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۵۴۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

کانون خبرنگاران نبأ: مدیرعامل مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) از برگزاری اولین دوره کشوری و تخصصی داوری تجوید با همکاری اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مؤسسه آموزشی خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اولین دوره کشوری ممتحن تجوید جهت اخذ مدرک تخصصی داوری تجوید به همت مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) کوی بهمنی شهرستان بوشهر با همکاری اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و با حضور جمعی از مربیان علوم قرآنی ممتاز که سابقه داوری در مسابقات استانی نیز داشتند در منطقه ۲ این شهر با تدریس محمد رمضانی‌فرد، اعزامی از دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
ندا خوشابی بندری، مدیرعامل مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) کوی بهمنی شهرستان بوشهر اظهار کرد: داشتن مدرک تربیت معلم تجوید شرط حضور در کلاس‌های آموزشی و تخصصی داوری ممتحن با گرایش تجوید قرآن کریم است و علاوه بر آن می‌بایست شرکت‌کنندگان در آزمون شفاهی و کتبی ورودی نیز شرکت کنند.
وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی و تخصصی ١٢ ساعتی تعداد ۱۴ نفر شرکت داشتند، گفت: به افرادی که در آزمون موفق به کسب حدنصاب لازم شوند مدرک تخصصی داوری تجوید قرآن از سوی دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی صادر می‌شود.

برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی
مدیرعامل مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) بیان کرد: دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی با حضور 23 نفر با هدف تأمین ممتحنین مجاز دوره‌های تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی به همت این مؤسسه قرآنی از دی‌ماه آغاز و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.
خوشابی بندری در پایان عنوان کرد: در مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) نیز تعداد 18 نفر در دوره تربیت معلم تجوید و 19 نفر در دوره تربیت معلم حفظ قرآن تربیت شده‌اند.

محمد عبیدی