صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۷۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان با حضور 300 نفر از قرآنیان سراسر كشور در شیراز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان صبح امروز، 5 اسفندماه با حضور 300 نفر از قرآنیان سراسر كشور در محل مركز آموزش عالی قرآنی غدیر شیراز آغاز شد.

در این مسابقات قرآنیان مؤسسه بیت‌الاحزان از 10 استان كشور حضور دارند كه در رشته‌های سحفظ، ترتیل و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

این مسابقات در دو سطح قرآن‌آموزان و معلمان برگزار می‌شود كه در سطح قرآن‌آموزان رشته‌های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن کریم و در سطح معلمان در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم شاهد رقابت شرکت‌کنندگان هستیم.

اختتامیه این مسابقات و معرفی نفرات برگزیده نیز بعد از نماز مغرب و عشاء امشب در سالن همایش‌های شهر واقع در بین‌الحرمین شیراز برگزار خواهد شد.

مسابقات مذكور هر ساله در سه مرحله مقدماتی، واحد و نهایی برگزار می‌شود كه مرحله مقدماتی این مسابقات در روز ۲ دی‌ماه سال جاری در ۱۶۰ شعبه بیت‌الاحزان در سراسر كشور برگزار شد و برگزیدگان آن در مرحله واحد در تاریخ ۳۰ دی‌ماه به رقابت پرداختند و در نهایت برگزیدگان این مرحله نیز به مسابقات سراسری راه پیدا كرده‌اند.