صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۷۵۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
بهاروند خبرداد:

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی ارشاد لرستان با اشاره به برپایی جشنواره و نمایشگاه مُد و لباس عفاف و حجاب در استان طی نیمه دوم اسفندماه، اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و مسابقه‌ای در حوزه طراحان و خیاطان لباس در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، ماشاءالله امان‌الهی بهاروند، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، پنج‌شنبه، پنجم اسفندماه، در ششمین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده که به ریاست سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار  لرستان برگزار شد، با اشاره به تقارن هفته شهید و هفته زن، گفت: برنامه‌ها را طوری برگزار کنیم که با یکدیگر تداخل نداشته و با نزدیک کردن برنامه‌ها و در نهایت اجرای مشترک آن‌ها، خروجی خوبی داشته باشند.
وی ادامه داد: در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به‌مناسبت هفته شهید با حضور مشاور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان، از خانواده‌های شهدای همکار در اداره، تجلیل می‌شود.
بهاروند عنوان کرد: همچنین به‌مناسبت روز زن از هنرمندان زن استان که در سال‌‌جاری موفقیتی را کسب کرده‌اند، تجلیل می‌شود.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به برپایی جشنواره و نمایشگاه مُد و لباس عفاف و حجاب در استان طی نیمه دوم اسفندماه، اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و مسابقه‌ای در حوزه طراحان و خیاطان لباس در استان برگزار می‌شود.