صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۷۵۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح عیدانه کتاب از ١٥ اسفندماه امسال لغایت ١٥ فروردین‌ماه سال آینده در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، یوسف امینی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح عیدانه کتاب از ١٥ اسفندماه امسال لغایت ١٥ فروردین‌ماه سال آینده در خراسان رضوی خبر داد و گفت: ثبت‌نام در طرح عیدانه کتاب که از ٢٥ بهمن‌ماه آغاز شده است تا ١٤ اسفندماه ادامه دارد.
وی افزود: در این راستا کتابفروشی‌های متقاضی شرکت در طرح عیدانه کتاب، می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی اینترنتی http://www.ketab.ir مراجعه کنند.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه کتابفروشی‌های شرکت‌کننده در این طرح باید دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند، اظهار کرد: سقف تخفیف برای هر کتابفروشی دست کم ٢٠ میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال است.
امینی گفت: میزان تخفیف برای کتاب‌های عمومی ٢٠ درصد و برای کتاب‌های کودک و نوجوان ٢٥ درصد است و هر خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی عضو طرح عیدانه خرید کند.
وی افزود: کتاب‌‌های آموزشی، کمک آموزشی، فاقد شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشند، مشمول این طرح نخواهند بود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی دارای ظرفیت ارزشمند در حوزه کتابخوانی است، اظهار کرد: اجرای طرح‌های مختلف در خراسان رضوی و کسب عناوین برتر در حوزه فروش کتاب، نشان از علاقه مردم این استان به مطالعه کتاب دارد.
امینی با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح عیدانه کتاب، گفت: این طرح با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهید» می‌تواند دستاوردهای بسیار ارزشمند در حوزه فروش و افزایش سرانه مطالعه کتاب در استان داشته باشد.