صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۳۸۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
همراه با خاطرات قرآنیان در نوروز/

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری قرآن مشهدی به فعالیت‌های قرآنی خود در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: بهترین خاطراتم در نوروز به محافل قرآنی در این ایام آن هم در حرم مطهر رضوی و سرزمین نبوی و همچنین استقبال پرشور زائران رضوی و حرمین شریفین بازمی‌گردد.

سعید مهوشیان، قاری قرآن مشهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به فعالیت‌های قرآنی خود در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: بهترین خاطراتم در نوروز به محافل قرآنی در این ایام بازمی‌گردد، آنجا که در محفل قرآنی حرم مطهر رضوی حاضر می‌شوم و استقبال پرشور زائران و مسافران نوروزی از این محافل را مشاهده‌ می‌کنم.
مهوشیان در این زمینه ادامه داد: برخی محافل قرآنی ویژه نیز در این ایام در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد و این نیز وجه زیبایی از کار قرآنی را در نوروز به نمایش می‌گذارد.
وی به خاطرات سفر عمره خود در نوروز سال 1385 نیز اشاره کرد و گفت: یک سال به همراه فعالان قرآنی در ایام نوروز عازم مراسم عمره در سرزمین وحی‌ شدیم و برگزاری محافل قرآنی ویژه زائران حرمین شریفین در این ایام را در دستور کار داشتیم.
مهوشیان ابراز کرد: در این محافل قرائت‌هایی از کلام وحی و مرتبط با دستورات و معارف قرآن در زمینه حج مثل سوره ابراهیم و بقره را در محل اقامت زائران ایرانی انجام می‌دادیم که با استقبال فراوان زائران همراه بود.
این قاری قرآن با اشاره به استقبال جوانان دانشجو حاضر در سفر عمره از فعالیت‌ها و محافل قرآنی، ادامه داد: در همین سفره عمره که محافل قرآنی ما با حضور گسترده جوانان دانشجو همراه شد، با همکاری دوستان، مسابقه‌ای ویژه دانشجویان ترتیب دادیم و جوانان را به شرکت در دو رشته قرائت و ترتیل دعوت کردیم که این مسابقه نیز با شور و شوق بسیاری میان دانشجویان برگزار شد و پس از اینکه تلاوت‌های اجرا شده را داوری کردیم و به نفرات برتر هر رشته هدیه سفر به مشهد مقدس و زیارت امام رضا(ع) اهدا شد.