صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۴۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۶

گروه فعالیت‌های قرآنی: داور و قاری ممتاز قرآن، دیدارهای نوروزی با رهبر معظم انقلاب را بسیار خاطره‌انگیز توصیف کرد و گفت: رهبری معظم در این دیدارها بر کار قرآنی در سطح جوانان و نوجوانان و همچنین توجه به تلاوت معنامحور تأکید داشتند.

سیدجواد سادات‌فاطمی، داور و قاری ممتاز قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ضمن اشاره به یک خاطره نوروزی از دیدار قرآنیان با رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: چندین بار در این دیدارهای نوروزی خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم و خاطرات خوبی از این دیدارها در ابتدای هر سال برایم به یادگار مانده‌ است.
وی بیان کرد: در این دیدار‌ها که البته با سایر فعالان فرهنگی شهر مشهد نیز انجام می‌شود، رهبری معظم با نگاه خاصی فعالیت‌های قرآنی انجام شده در مشهد را مورد توجه و نظر قرار می‌دهند و حساسیت ویژه‌ای در این زمینه دارند.
سادات‌فاطمی ادامه داد: در یکی از این دیدارها که به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده در جامعه قاریان قرآن مشهد پرداختیم، ایشان ما را در زمینه کار قرآنی در سطح جوانان و نوجوانان راهنمایی کردند و نسبت به قاریان قرآن نیز این تأکید را داشتند که قرائت‌ها بر اساس معنامحوری باشد و قاری حداقل قبل از تلاوت خود ترجمه آیات را مرور کند.