صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۵۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

کانون خبرنگاران نبأ: مدرسه علمیه درالسلام تهران با رویکردی نوین در امر تعلیم و تربیت حوزوی از میان دانش آموزان ممتاز سال هشتم و نهم جهت تحصیل دروس تخصصی در کنار دروس حوزه های علمیه ثبت نام به عمل می‌آورد.

به گزارش کانون خبرنگارارن ایکنا، نبأ، مدرسه علمیه درالسلام در سال جدید تحصیلی از دانش آموزان پایه های هشتم و نهم با معدل 19 به بالا از میان خانواده های مومن و انقلابی جهت تحصیل دروس حوزوری با رویکردی نوین در امر تعلیم و تربیت حوزوی ثبت نام به عمل می‌آورد.
مدرسه علمیه دارالسلام یکی از مدارس علمیه تهران می‌باشد که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اسکندری و تعدادی از فارغ التحصلان مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) و دانش آموختگان حوزه علمیه قم در سال 1391 شمسی تأسیس شد، این مدرسه زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران اداره می‌شود.
دانش آموزان در این مرکز با مدرک پایه هشتم و نهم پذیرفته می‌شوند و به جمع طلاب حافظ می‌پیوندند، در این مدرسه یک طرح بلند مدت 10 ساله اجرا می‌شود که این مدت طلاب در پنج سال اول حافظ کل قرآن خواهند شد، هم چنین همه روزه کلاس های عمومی اخلاق و معارف اسلامی به سبک آیت‌الله احمد مجتهدی تهرانی برگزار می‌شود.
 علاوه بر دروس مرسوم حوزه های علمیه نظیر ادبیات عرب، کلام، منطق، فلسفه، تجوید، فقه و اصول، دروس اختصاصی همچون زبان انگلیسی، خط و خوشنویسی و ورزش های رزمی نیز تدریس خواهد شد.
علاقمندان جهت ثبت نام همه روزه از ساعت 16 به آدرس میدان شهدا، خیابان شکوفه، پایین تر از پارک، مقابل ساختمان دارایی انتهای کوچه بهبود مراجعه کنند.
محمد ایمانی‌مهر