صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۳۴۳۶
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
با محوریت بیان واقعه عاشورا؛

گروه فرهنگی: نمایش«نافرجام» به نویسندگی «محمد نباتی» و کارگردانی «مصطفی اژدر پور» از دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری مازندران رتبه دوم را در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، نمایش«نافرجام» بر اساس طرحی از «مصطفی آژدر پور» به نویسندگی «محمد نباتی» از دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری مازندران  در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد با حضور  مومنی رییس حوزه هنری و کوروش زارعی مدیر مرکز  نمایشی حوزه هنری کشور در تهران  به اجرا در آمد.
به گزارش ایکنا  کارگردانی این نمایش را «مصطفی اژدر پور» از هنرمندان فعال ساروی به عهده داشته و در این نمایش «محمد جواد رحمانی»، «آرمان عطایی» و مصطفی اژدر پور» به ایفای نقش خود  پرداختند.
به گزارش ایکنا، این نمایش به ماجرای مردی نابینا از دل تاریخ می‌پردازد که  به دوران معاصر آمده و واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) را نقل می‌کند.
در اختتامیه این جشنواره که عصر ششم اردی بهشت ماه برگزار شد این نمایش توسط هیئت داوران جشنواره در بخش نویسندگی و بازیگری مرد مقام دوم  جشنواره را به خود اختصصاص داد و کاندیدای طراحی فضا و طراحی پوستر نیز شد.

لازم به ذکر است: داوران این دوره از جشنواره سراسری تئاتر مساجد را «تاجبخش فناییان».«ایوب آقاخانی» و «اعظم بروجردی» به عهده داشتند.
به گزارش ایکنا دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد از یکم  آغاز و در پنجم اردیبهشت ماه در تهران  به کار خود پایان داد.