صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۳۶۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

گروه جامعه: با حلول ماه مبارک شعبان جشن های اعیاد شعبانیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار و این آستان میزبان خیل مشتاقان اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همزمان با میلاد دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین علیهم السلام و همچنین ولادت قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، مراسم اعیاد شعبانیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار می گردد.

در این برنامه ها که از نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، سخنرانان و ذاکران اهلبیت علیهم السلام به اجرای برنامه می پردازند.

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز شنبه 9 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی غروی و مدیحه سرایی توسط محمود تاری برگزار و ظهر روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر و عصر نیز زهیر سازگار به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

در روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء نیز به مناسبت میلاد حضرت اباالفضل العباس علیه السلام مراسم سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین کاردان و مدیحه سرایی توسط عربسرخی برگزار و ظهر روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر و عصر نیز حمید رمضانپور به مدیحه سرایی می پردازد.

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام سجاد علیه السلام نیز مراسم سخنرانی و مداحی در روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء توسط حجت الاسلام و المسلمین اویسی و حامد رضوانفر برگزار و ظهر روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر و عصر نیز احمد مالکیان به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.