صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۴۰۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

گروه اجتماعی: مسئول گروه فرهنگی پلاک 8 شهرستان بابلسر از استقبال بی‌نظیر مردم از نمایش خیابانی حراج در یادواره رسولان حرم مازندران در بابلسر خبر داد.

مقداد علی‌پور، مسئول گروه فرهنگی پلاک 8 شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: از سوی بسیج جامعه زنان استان و با همکاری  گروه فرهنگی پلاک 8 شهرستان بابلسر و فاتحان 25 شهرستان ساری اولین یادواره رسولان حرم ویژه مادران، همسران و فرزندان شهدای حرم استان مازندران هفتم اردیبهشت در بابلسر برگزار شد.
وی افزود: این یادواره با حضور خواهران بسیجی و  مادران، همسران و خواهران شهدای استان، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا مازندران،  خانم اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور، تنی چند از مسئولان کشوری و استانی و شهری در سالن آمفی تئاتر متل بانک ملی شهرستان بابلسر برگزار شد.
مسئول گروه فرهنگی پلاک 8 شهرستان بابلسر تصریح کرد: : پس از اجرای برنامه ‌های متنوع  همچون؛ مداحی، پخش نماهنگ شهدا، شعرخوانی در وصف شهدا، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده لشگر 25 کربلا و خانم اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور مطالبی را درباره ایثار، شهادت، روحیه زینبی داشتن رزمندگان حرم، مطالبی را ارایه کردند.
وی افزود: تجلیل از مادران، همسران و خواهران شهدای مدافع حرم در کربلای خانطومان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
علی پور برپایی مهدکودک با حضور فرزندان شهدا را، از دیگر برنامه‌های این یادواره دانست و عنوان کرد: کودکان حاضرتوسط حجت الاسلام محمد مختاری  به فراگیری آموزش‌هایی با محتوی بازی‌های نرم افزاری مدافعان حرم و دفاع مقدسی و ... پرداختند و با برپایی مسابقاتی نیز به کودکان هدایایی داده شد.
وی افزود: از دیگر برنامه‌های این یادواره اجرای نمایش دفاع مقدسی حراج به نویسندگی علی حسنعلی زاده و بازنویسی و کارگردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی بود که  در حاشیه این یادواره  در دو نوبت  به اجرا درآمد.
مسئول گروه فرهنگی پلاک 8 شهرستان بابلسر  عنوان کرد: نمایش حراج  به ماجرای  فرزند شهیدی می پردازد که با توجه به طعنه برخی ازافراد جامعه در زمان حیات پدرش وی  را به حراج بگذارد.
وی افزود: در این نمایش میلاد عبدی و محمد اسدی به بازی پرداختند و احترام حسین پور به عنوان دستیار کارگردان، مصطفی برقی به عنوان مسئول صدا و موسیقی و تدارکات، علی پاداشی به عنوان مسئول روابط عمومی، علیرضا گل محمدی به عنوان گریمورو هادی کریمیان به عنوان عکاس همکاری داشتند.