صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۱۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

گروه فعالیت‌های قرآنی: حسینیه چهارده معصوم(ع) مشهد حدود 10 سال است که شب‌های جمعه میزبان جلسه قرآنی با حضور نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به کلام وحی جهت فراگیری این آیات نورانی است.

علی احمدآبادی، قاری قرآن و مسئول جلسه قرآنی حسینیه چهارده معصوم(ع) مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در رابطه با این جلسه قرآن بیان کرد: این جلسات قرآنی به طور ثابت حدود 10 سال است که برگزار می‌شود.
وی افزود: از همان ابتدای ورود به این عرصه علاوه بر اداره جلسات، به تدریس قرآن به روش سنتی در رشته‌های صوت، لحن، مفاهیم و ... می‎پردازم بدین شکل که علاقه‌مندان به کلام وحی دورتادور هم نشسته و به نوبت قرآن می‌خوانند و من هم به عنوان استاد جلسه آموزش و رفع اشکالات را انجام می‌دهم که همین امر باعث شد که بیشتر مخاطبان این جلسه را جوانان و نوجوانان تشکیل دهند.

احمدآبادی در ادامه ابراز کرد: در جلسات قرآن حسینیه چهارده معصوم(ع) هم آقایان و هم بانوان می‌توانند شرکت کنند البته این جلسات قرآن ابتدا مختص به اهالی کاشمر بود اما با افزایش متقاضیان پذیرای دیگر عزیزان هم هستیم.
مسئول جلسه قرآن حسینیه چهارده معصوم(ع) عنوان کرد: در جلسه قرآن حسینیه چهارده معصوم(ع) از محضر اساتید قرآنی نظیر حسین پورکویر، حامد عادلی، علی‌اکبر لطفی‌پور و ... بهره‌مند می‌شویم.

وی در رابطه با هدف از برگزاری این جلسات نیز گفت: با توجه به اینکه علاقه افراد را در زمینه شرکت در جلسات قرآن دیدم وظیفه شرعی خود دانستم که این جلسات را با هدف جذب بیشتر جوانان در زمینه تلاوت کلام‌الله مجید برگزار کنم.
یادآور می‌شود، این جلسه قرآن جمعه شب‌ها ساعت 20:30 الی 22 در خیابان مصلی، انتهای محمدآباد 33، حسینیه چهارده معصوم(ع) برگزار می‌شود.