صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۲۷۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر خانه قرآن روستایی بشارت ملکان، اظهار کرد: خانه قرآن روستایی در بهره گيری از آموزه‌های كلام وحی و ارتقاء شاخص‌های فرهنگ دينی تاثیرگذار است

عزت محمدزاده، مدیر خانه قرآن روستایی بشارت ملکان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد :خانه قرآن روستایی در بهره گيری از آموزه‌های كلام وحی و ارتقاء شاخص‌های فرهنگ دينی تاثیرگذار است.

وی افزود: نقش ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی مؤثر و غیرقابل انکار است،

وی خاطرنشان کرد: همه افرادی که به نوعی در امر آموزش قرآن فعالیت دارند با تکیه بر اینکه اسلام دین والای تربیتی است و عامل بودن به آیات وحی یکی از شیوه‌های تربیتی برای مربیان است، به طور قطع می‌توانند بیشترین تاثیرگذاری را در قرآن‌آموزان داشته باشند.

محمدزاده، با اشاره به تعداد قران آموزان این خانه قرآن ادامه داد: 60 قرآن آموز در رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن روستایی حضور می‌یابند.

مدیر خانه قرآن روستایی بشارت شهرستان ملکان، گفت: در این خانه رشته‌های روخوانی، روان خوانی، ترتیل و حفظ برای قرآن آموزان آموزش داده می‌شود.

وی، با اشاره به فرموده پیامبراکرم(ص) افزود: حضرت محمد(ص) می‌فرمایند:" برترى قرآن بر سایر سخن‌ها همانند برترى خدا بر مخلوقات اوست".

محمدزاده قرآن را اصلی‌ترین منبع شناخت اسلام دانست و تاکید کرد: قرآن کلام خدا و اصلی‌ترین منبع شناخت اسلام است که می‌تواند چراغ راه هدایت و تربیت افراد جامعه به خصوص جوانان قرار گیرد.