صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۳۳۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

گروه اجتماعی: دبیر اقامه نماز كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از برگزاری سه نشست «خانواده مطهر» با حضور 600 نفر از دختران در آستانه ازدواج در شیراز خبر داد.

عبدالعلی سعادت، دبیر اقامه نماز كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری سه نشست خانواده مطهر در شیراز خبر داد و گفت:‌ با همكاری مؤسسه خانواده مطهر استان فارس و ستاد اقامه نماز این نشست‌ها در سه هفته متوالی و با حضور 600 دختر در آستانه ازدواج برگزار شد.

وی، تجربه برگزاری این نشست در سال گذشته و رضایتمندی شركت‌كنندگان از محتوای دوره را سبب برگزاری مجدد این برنامه در سالجاری دانست و افزود: دختران بین سنین 17 الی 30 سال مخاطب اصلی این نشست هستند.

سعادت، توجه به نقش نماز در كاهش آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی را از سرفصل‌های اصلی این برنامه برشمرد و گفت: شركت‌كنندگان این نشست‌ها ضمن حضور در یك فضای كارگاهی به‌راحتی می‌توانند سئوالات خود را مطرح كنند و با آداب همسرداری، تفاوت‌های زن و مرد، تكالیف زن و شوهر و همچنین مهارت‌هایی درخصوص دوران نامزدی، عقد و عروسی آشنا شوند.

دبیر اقامه نماز كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان یادآور شد هر برنامه این 3 نشست، با حضور دختران 5 شهرستان استان در اردوگاه شهید ربانی شیراز برگزار شد.