صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۳۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول روابط عمومی و تبلیغات مرکز درجه‌داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک گفت: برگزاری کلاس‌های قرائت، تفسیر و احکام و حفظ قرآن از برنامه‌های ماه مبارک رمضان این یگان است.

امین فرمهینی فراهانی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات مرکز درجه‌داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 4 محفل انس با قرآن با حضور فرماندهان، کارکنان پایور و سربازان، در یگان هوایی اراک برگزار می‌شود. در این محافل از قاریان استان و قاریان فعال یگان استفاده می‌شود. 
وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن با حضور 300 نفر از فرماندهان، کارکنان پایور و سربازان در رشته‌های قرائت، تفسیر و احکام ماه رمضان از برنامه‌هایی است که در این ایام اجرایی می‌شود. 
فرمهینی افزود: همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی حفظ قرآن از یک جزء به بالا ویژه خانواده‌ها و کارکنان از برنامه‌های این یگان است، در این مجموعه دارای فعالان قرآنی هستیم که تدریس قرائت، تفسیر و حفظ را برعهده دارند. 
وی ادامه داد: دوره‌های حفظ قرآن ویژه همسران کارکنان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، بانوان تنها در آزمون پایان هر فصل شرکت و گواهی‌نامه دریافت می‌کنند، اما آقایان در هفته دوبار از دوره‌ای که توسط داوود دهقانی حافظ یگان هوایی اراک برگزار می‌کند استفاده می‌کنند. مسابقه کتابخوانی ویژه ماه رمضان یکی دیگر از برنامه‌های یگان است.