صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۴۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

گروه اجتماعی: سفره‌های افطاری «من هم بانی ام» با مشارکت مردم، سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای رسیدگی به معیشت محرومان در ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

سلمان دانشور، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: سفره افطاری «من هم بانی‌ام» با مشارکت مردم، سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای رسیدگی به معیشت محرومان در ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه در این طرح دستگاه‌های مختلف آمادگی خود را بر پایی سفره افطاری و تهیه سبد کالا برای مددجویان اعلام می‌کنند، ابراز کرد: برای برپایی سفره افطاری هر دستگاهی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارد، باید هزینه برپایی سفره افطار را برای 200 نفر برعهده بگیرد.
دانشور با اشاره به اینکه علاوه براین دستگاه‌های متقاضی برای شرکت در این طرح می‌توانند، تهیه بسته سبد کالا را برای خانواده محرومان برعهده بگیرند، عنوان کرد: در این طرح هر سازمان یک سفره افطاری را برعهده می‌گیرد، که به این شکل 30 سفره افطار در ماه مبارک رمضان به همت مردم و دستگاه‌های مختلف برای محرومان جامعه برپا خواهد شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ادامه داد:  برای تأمین سبد کالا، به ازای هر خانوار  یک میلیون ریال، تهیه و توزیع غذای گرم برای هر مددجو 100 هزار ریال، هزینه دارد که در این طرح به جز دستگاه‌های مختلف مردم نیز می‌توانند مشارکت داشته باشند.
وی افزود: مردم روزه‌دار می‌توانند برای شرکت در این طرح معنوی، مبلغ مورد نظر خود را به  شماره حساب 010224406000 و یا شماره کارت 6037991899511111 به شماره شناسه 29624 واریز کنند.
دانشور گفت: شماره تلفن 32280585 نیز برای پاسخگویی به سوالات خیران آماده است.