صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۷۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
جعفری به ایكنا خبر داد:‌

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و ارتباطات نهاد نماینده ولی فقیه در فارس از برگزاری دیدار قاریان و حافظان قرآن این استان با آیت‌الله ایمانی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد جعفری، معاون فرهنگی و ارتباطات نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ضمن تكریم فرا رسیدن ایام بهار قرآن گفت: طبق روال سال‌های گذشته و همچنین به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت دادن به جایگاه حافظان و قاریان، امسال نیز برنامه دیدار رمضانی جامعه قرآنی استان فارس با آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این مراسم را 29 خردادماه جاری اعلام كرد و افزود: در این دیدار 150 نفر از حافظان، قاریان و خادمان قرآن كریم استان فارس حضور دارند.

جعفری اظهار كرد:‌ در این دیدار جامعه قرآنی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و مشكلات پیش‌روی فعالیت‌های قرآنی در استان فارس خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و ارتباطات نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان با یادآوری اینكه این برنامه همراه با ضیافت افطاری خواهد بود، گفت: برنامه مذكور در محل مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار خواهد شد.