صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۱۱۵۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی:

گروه سیاست و اقتصاد: مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی گفت: با توجه به حمله سپاه پاسداران به مقر فرماندهی داعش، این اقدام ارزشمند اقتدار جمهوری اسلامی را اثبات کرد.

عبدالله امینی‌فر، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: حمله موشکی سپاه به قلب نیروهای داعشی نشانگر این است که مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف حاضر بوده به سخت ترین شکل پاسخ هر گونه تعرضی را خواهند داد و این موضوع را باید هم دشمنان ایران و هم دوستانی که دلهایشان می لرزد بدانند.
وی ادامه داد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و مرزبانان، باید آمریکا، عربستان و هم پیمانان آنان در منطقه بدانند دوران بزن و دررو تمام شده و پاسخ ملت ایران را در هر حادثه‌ای دریافت می‌کنند.
امینی فر با بیان اینکه حمله سپاه به داعش بار دیگر اقتدار ملت ایران را در منطقه و جهان به اثبات رساند، افزود: در صورت هرگونه تعرضی ملت ایران پاسخ کوبنده تری به دشمنان خواهد داد.
وی عنوان کرد: خوشبختانه سابقه تاریخی نشان داده است که دشمنان با این اقدام سپاه بر سر جای خود خواهند نشست تا بیش از این سیلی نخورند.
امینی فر با اشاره به حادثه تروریستی تهران، یادآور شد: موشک های ملت ایران محاسبات دشمنان را در هم ریخته و جرات انجام چنین غلط هایی را دوباره به آنان نمی دهد.